کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشائی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی , مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه 1398/02/18می باشد.
ردیف
|
مشخصات پروژه
|
مبلغ برآورد (ریال)
|
نوع اجرا کار
|
رشته مورد نیاز
|
مدت اجرا
|
1
|
تکمیل فاز اول ساختمان بازارچه صنایع دستی شهرستان آق قلا
|
6/631/052/747
|
فهرست بها
|
ابنیه
|
دو ماه
|
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 332/000/000 از نوع ضمانت نامه بانکی معتبر می باشد.
مهلت زمان دریافت اسناد مناقصه : از مورخ 98/2/18 تا ساعت 19 روز شنبه مورخ 1398/2/21
مهلت زمان ارائه پیشنهاد : ساعت 19 روز چهارشنبه مورخ 1398/3/1
زمان بازگشایی پاکات : ساعت 11 صبح روز پنجشنبه مورخ 98/3/2
مدت اعتبار پیشنهادات برای مناقصه فوق 90 روز از تاریخ تحویل پاکت مناقصه می باشد.
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار : گرگان – خیابان امام خمینی (ره) – آفتاب 15 – جنب امام زاده نور – اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان – واحد امور قراردادها
شماره تماس : 01732222606 داخلی 1998 و 1999
تاریخ انتشار نوبت دوم آگهی در روزنامه کثیرالانتشار : 98/2/18
اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان