مراحل صدور پروانه بهره برداری



 

مراحل صدور پروانه بهره برداری برای واحدهای پذیرایی و اقامتی

 

1) ارائه نامه درخواست از سوی مالک / مستاجر واحد جهت صدور پروانه بهره برداری و تشکیل پرونده .

2) ارائه سند مالیک یا اجاره نامه 4 ساله به همراه کپی برابر اصل (ارائه موافقت موجر برای فعالیت واحدهای گردشگری اجاره ای ضروری است) .

3) ارائه شناسنامه , کارت ملی و پایان خدمت به همراه کپی +2 قطعه عکس پرسنلی .

4) ارائه پروانه ساختمانی و کپی .

5) ارائه کروکی واحد و زمین های اطراف به شعاع 300 متر به همراه راه دسترسی به جاده اصلی در اندازه A3 با مهر تاییدیه کاردان / مهندس نقشه کش دارای مجوز کار از نظام مهندسی .

6) ارائه نقشه جانمایی واحد گردشگری در اندازه A3 با مهر تایید کاردان / مهندس نقشه کش دارای مجوز کار از نظام مهندسی .

7) بازدید از محل و اظهار نظر کارشناسی جهت اعمال تغییرات و فضاسازی با ارائه زمان کافی جهت رفع ایرادات محل و رفع نواقص پرونده

8) صدور استعلام های ادارات مربوط مانند ادارات راه و ترابری , بهداشت , شهرداری و ...

9) اخذ تاییدیه ادارات جهت صدور پروانه بهره برداری

10) انجام تغییرات اعلامی توسط بهره بردار و ارائه نمونه فاکتور / سربرگ چاپ شده و مهر واحد

11) معرفی به حراست سازمان جهت بررسی صلاحیتهای فردی و اجتماعی و تاییدیه مکانی

12) ارائه بلامانع بودن صدور پروانه از حراست سازمان

13) اخذ تعهدنامه طی دوره آموزشی و صدور پروانه بهره برداری

 

 

 

 




اعلان ها :
در حال حاضر سایت در دسترس می باشد، در غیر این صورت اطلاع رسانی خواهد شد


الزامات قانونی :
نسخه موبایل | نقشه تارنما | RSS | دفاتر پیشخوان | حریم خصوصی | بیانیه سطح خدمات | شخصی سازی | دستورالعمل بروز رسانی سایت | راهبرد مشارکت ملی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان گلستان است

[ آخرین بروزرسانی پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 13:02 ]
ارتباط با مدیرکل و معاونین

در صورتی که نیاز به دریافت پاسخ دارید , حتما ایمیل خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود , در غیر این صورت پیغام شما بدون پاسخ خواهد بود
*
مردمی کارکنان اداره
*










پست زمینه


اندازه فونت