جشنواره بین المللی فرهنگ و اقوام ایران زمین

b-inteligent-transitions-in-ux-design

در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین:

  |   آرشیو اخبار / اخبار اداره کل / گردشگری / جشنواره اقوام   |   0دیدگاه

در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین:

استاندار گلستان از قرار داشتن استان در مسیر رشد و توسعه خبر داد

استاندار گلستان گفت: استان ما با توجه به نگاه خاص و ویژه دولت، امروز در مسیر رشد، پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی‌محمد زنگانه شامگاه جمعه 3 آذرماه 1402 در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین که با حضور مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی، محمدجوادساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و دبیر جشنواره، مقامات ملی و استانی، خبرنگاران، هنرمندان و مردم شریف ایران اسلامی در گرگان برگزار شد، گفت: در حوزه‌های اقتصادی، صنعتی و اعتبارات تملک دارایی، رشد استان به ترتیب، سه درصد، ۷.۹ درصد و نیز چهار برابر شده است. 

استاندار گلستان بیان کرد: دولت سیزدهم در دور اول سفر به گلستان، در حوزه زیرساخت‌های گردشگری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مصوب کرده بود و انتظار داریم برای دور دوم و سفر پاییزی، به منظور گسترش و احیا گردشگری استان، حمایت ویژه و لازم انجام شود. 

او افزود: گلستان‌ آمادگی خود را برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰۰ میلیارد ریال طرح و پروژه عمرانی در دور دوم سفر هیات دولت به استان اعلام می‌کند. 

دکتر زنگانه گفت: با سرمایه‌گذاری ۲۲۴۰ میلیارد‌ ریالی، تلاش داریم تا درآمد ناخالص استان را ارتقا دهیم و با توجه به چشم‌انداز تعریف شده، تا پایان دولت سیزدهم، سرانه درآمد مردم گلستان‌ را به میانگین کشوری خواهیم رساند.

0 دیدگاه

هیچ دیدگاه برای این مطلب به ثبت نرسیده است

ارسال دیدگاه