جشنواره بین المللی فرهنگ و اقوام ایران زمین

b-inteligent-transitions-in-ux-design

  |   آرشیو اخبار / اخبار اداره کل / گردشگری / جشنواره اقوام   |   0دیدگاه

گلستان‌ ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد

دبیر شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان‌ گفت: این استان با توجه به ظرفیت‌هایی که در زیرساخت‌های توسعه‌ای دارد، ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری در آن دیده می‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمدجواد ساوری جمعه شب 3 آذرماه 1402 در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین گفت: البته با تلاش‌ها و خدماتی که دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر در گلستان انجام داده، این استان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان بیان کرد: همچنین در ۲ دوره اخیر این جشنواره، پیوست اقتصادی را در کنار پیوست فرهنگی قرار دادیم که بسیار مورد توجه قرار گرفت. 

او ادامه داد: دولت شادی و نشاط برای مردم را در راس کارها و برنامه‌هایش قرار داده و بر همین مبنا ما در مدت حضورمان در دوره جدید مدیریتی تلاش مضاعف برای تغییرات اساسی این جشنواره داشتیم. 

ساوری گفت: شور و‌ نشاط اجتماعی لازمه زندگی اجتماعی است و ما هویت خود را از حضور گرم شما مردم در چنین مراسماتی می‌گیریم. 

او افزود: در ۲ سال گذشت از عمر دولت سیزدهم، وعده‌هایی برای استان داده شده که از عمر استان بزرگتر بوده و این نشان عزم استوار دولت سیزدهم برای توسعه گلستان دارد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: یکی از آن وعده‌ها در سفر اسفند ماه سال ۱۴۰۰ رییس جمهور به گلستان، محقق شدن طرح طبیعت‌گردی و گردشگری جزیره آشوراده بود که با پیگیری‌های متعدد ملی و استانی، این طرح در مرداد ماه در کمتر از نیم ساعت تصویب شد. 

او ادامه داد: آبرسانی به خلیج گرگان از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم برای این استان بود که توانست از هجوم ریزگردها به گلستان‌ جلوگیری کند. 

ساوری تاکید کرد: مطالبه امروز ما، توجه ویژه به محرومیت‌زدایی در استان با تزریق منابع مالی مورد نیاز و به موقع است.

0 دیدگاه

هیچ دیدگاه برای این مطلب به ثبت نرسیده است

ارسال دیدگاه