جشنواره بین المللی فرهنگ و اقوام ایران زمین

b-inteligent-transitions-in-ux-design

  |   آرشیو اخبار / اخبار اداره کل / گردشگری / جشنواره اقوام   |   0دیدگاه

بازدید وزیر میراث فرهنگی از بخش روستایی و عشایری جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در استان گلستان در شب پایانی شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین از بخش روستایی و عشایری این جشنواره بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی عصرامروز جمعه 3 آذرماه 1402 با همراهی علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان و رئیس جشنواره، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و دبیر جشنواره و جمعی از مقامات ملی و استانی از بخش های روستایی و عشایری شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقوام ایران زمین بازدید کرد.

شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران با هدف نشان دادن توانمندی ساکنان گلستان و وحدت کم‌نظیر اقوام ایران زمین از ۲۹ آبان‌ماه آغاز شد و امشب سوم آذرماه تا ساعت ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان میزبان علاقه‌مندان است.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر امروز جمعه سوم آذرماه ۱۴۰۲ با استقبال علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولان استانی برای حضور در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین وارد استان گلستان شد.

 

0 دیدگاه

هیچ دیدگاه برای این مطلب به ثبت نرسیده است

ارسال دیدگاه