1

معرفی هتل های علی آبادکتول

علی آباد کتول دارای دو هتل می باشد.که از امکانات خوب رفاهی برخوردار است.

علی‌آبادکتول یکی از معتدل ترین شهرهای ایران است. به دلیل قرار گرفتن در منطقه پست وکم ارتفاع و قرار گرفتن در کنار چند تپه، جنگل و دو دهنه کوهستانی، آب و هوای این شهر منحصربه‌فرد شده است،آبشارکبودوال بلندترین آبشار تمام خزه جهان و تنها آبشار خزه ای ایران نیز در این شهر قرار دارد. این شهر یکی از بزرگترین ذخیره گاه چوب سرخدار در جهان است.

هتل پارمیس که یکی از هتل های مجلل  و تنها هتل سه ستاره شهرستان علی آبادکتول می باشد. سیستم خدمات رسانی این هتل همگام با متد های روز هتلداری دنیا بوده وبه مراکز مهم شهر مانند مراکز خرید ،اماکن تفریحی ،چشم اندازهای طبیعی بخصوص جنگل  و سد کبودوال ، ترمینال مسافربری و ... دسترسی کامل دارد.

هتل کانیار اولین هتل سه ستاره شهرستان علی آباد کتول در یکی از سرسبزترین نقاط کشور در استان گلستان در مسیر اتوبان تهران – مشهد در سال 1385 بنا شده است. این هتل در 3 طبقه دارای طراحی و معماری بی نظیری بوده و با اتاق ها و سوئیت هایی مشرف به کوه و نزدیک به جنگل با ظرفیت 32 نفر مجهز به خدمات و امکانات مناسب و درخور می باشد. از امکانات و خدمات این هتل می توان به رستوران، تالارپذیرایی مجهز و مدرن، اسلوفود و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل کانیار

هتل پارمیس