به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گنبدکاووس، روز دوشنبه 3 مرداد ماه 1401 جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گنبدکاووس با حضور گوگلانی معاون هماهنگی امور عمرانی و قائم مقام ستاد خدمات سفر شهرستان و مدیران کمیته های شهرستانی این ستاد در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار گردید .
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان بر لزوم هماهنگی و برنامه ریزی دستگاه های اجرایی شهرستان برای ایجاد ظرفیت های گردشگری و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با توجه به اقلیم آب و هوایی شهرستان گنبدکاووس، جهت جذب و ارائه خدمات بهتر به گردشگران در ایام تعطیلات تابستان تأکید کرد.
در این جلسه آق آتابای دبیر ستاد خدمات اجرایی خدمات سفر شهرستان و رئیس میراث فرهنگی گنبدکاووس، به ارائه گزارش عملکرد این ستاد در ایام نوروز 1401 پرداخت .
همچنین در پایان این جلسه از خدمات دستگاه های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گنبدکاووس، تقدیر گردید.