کد خبر : 114 تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1348 03:53

معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان

نعمت اله حاجی زاده به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان معرفی شد.


نعمت اله حاجی زاده به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی این اداره کل، طی مراسمی و با حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت این اداره کل منصوب شد.
قربان عباسی در این مراسم با اشاره به اهمیت مدیریت منابع انسانی و امورمالی واداری در سازمان ها، خاطر نشان کرد: با توجه به جایگاه حساس این اداره کل ، مدیریت منابع انسانی به عنوان سرمایه های مجموعه سازمانی و همچنین  مدیریت  امور مالی و اداری،  امری ضروری و  واجب  است.
حاجی زاده سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت این اداره کل نیز برتعادل بین کار محوری و کارمند محوری به عنوان عاملی مهم در پیشبرد اهداف یک سازمان تاکید داشت و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه این اداره کل در حفظ هویت های فرهنگی، اجتماعی،  اقتصادی و سیاسی ، تلاش جهت خدمت رسانی در این سیستم مهم و دارای ارزش می باشد.
بنا به این گزارش حاجی زاده، دارای فوق لیسانس مدیریت دولتی است و در مسوولیت ها و مناصب مختلف در استان گلستان، 15 سال سابقه کاری دارد.
وی پیش از این در شهرداری گرگان مشغول به کار بوده و سوابقی همچون کارشناس امور امنیتی و انتظامی اتباع و مهاجرین خارجی  و کارشناس مسوول امور اجتماعی استانداری گلستان و رئیس اداره دبیرخانه استانداری گلستان و همچنین معاون فرمانداری ترکمن را به عنوان سوابق خدمتی  سرپرست معاونت توسعه مدیریت این اداره کل می توان برشمرد.