کد خبر : 109 تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1348 03:53

افتتاح شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آق آلتین در آق قلا

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آق آلتین در شهرستان آق قلای استان گلستان، آغاز به کارکرد.


شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آق آلتین در شهرستان آق قلای استان گلستان، آغاز به کارکرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، مدیر کل این دستگاه دراین راستا گفت: با توجه به اینکه جذب گردشگر و توریست و خدمات رسانی به مسافران وگردشگران از اولویت های مهم توسعه ورونق گردشگری این استان است، نسبت به افزایش تعداد دفاتر خدمات مسافرتی وگردشگری درگلستان، اقدامات لازم صورت می گیرد.
 قربان عباسی با اشاره به اینکه با افتتاح این شرکت، تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان به 46 دفتر افزایش می یابد، افزود: این دفتر، با سرمایه گذاری بخش خصوصی با مبلغی بالغ بر 500 میلیون ریال تاسیس شده و زمینه اشتغال 5 نفر را فراهم می کند.
وی همچنین ادامه داد: شرکت خدمات مسافرتی وگردشگری آق آلتین آق قلا، در زمینه های توریست مذهبی و معنوی، طبیعت گردی، آموزشی (هنرهای سنتی و آموزش سوارکاری) فعالیت می کند.
عباسی خاطر نشان کرد: این دفتر تعهد نموده در سال اول فعالیت خود و در قالب اجرای تورهای داخلی درون استانی و برون استانی 4760 نفر گردشگر را خدمت رسانی کرده و 130 گردشگر خارجی  را به استان وارد نماید.
وی اظهارامیدواری کرد: با افزایش تعداد دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دراستان گلستان، صنعت گردشگری استان گلستان بیش از پیش رونق یابد.
گفتنی است 3 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان آق قلا فعال است.